2011. február 14., hétfő

Amerikai palacsinta csokiöntettel.:)

Tegnap késő délután a kis családomnak valamit ehetnéke volt. Ilyenkor a palacsinta mindig jó és gyorsan kivitelezhető édesség!:) De nem szerettem volna most a szokásos egyszerű palacsintát sütni így kis keresgélés után TücsökBogár konyhájában megtaláltam Receptet.:) Annyit változtattam hogy a 3 dl tej helyett növényi tejet használtam! Mindenki hozzá akart járulni a készítéshez így közös erővel elkészült az édesség. A kisfiam lelkesen öntötte a tálba a hozzávalókat és kapcsolta be a robotgépet a párom pedig amíg én kisütöttem a palacsintákat az öntetet készítette.

Annyit változtattam, csokiöntetet készítettem hozzá. Mindenkinek nagyon ízlett. :)

Öntet:

Hozzávalók:

1 tábla étcsokoládé ( kockára tördelve)

kb. 1 dl zabtejszín

2-3 teáskanál cukor

Elkészítés:

A csokit vízgőz felett felolvasztjuk a tejszínnel és a cukorral. A tejszín mennyiségén változtathatunk ki mennyire szeretné hígabbra vagy épen sűrűbbre az öntetet.


Nincsenek megjegyzések: