2011. március 16., szerda

Tojáskrém

Valami kencét gondolkoztam reggelire egy kis újításként. Régebben csináltunk tojásos melegszendvicskrémet de most nem sok hozzávaló volt itthon hozzá. De mindenképpen tojásosat ettem volna. Tojáskrém csak összejött bár biztos vagyok benne hogy nem én csináltam először ilyet. Nézzük én hogy készítettem.

Hozzávalók:

4 keményre főtt tojás

2 púpozott ek margarin

1 kis fej vöröshagyma

1/2 paradicsom

2-3 ek tejföl vagy tejmentes diéta esetén növényi krém

só, bors ízlés szerint

Elkészítés:

A hozzávalókat turmixba öntve vagy botmixerrel krémesre összedolgozzuk. Azonnal fogyasztható friss házi kenyérrel vagy pirítóssal. De saját tapasztalat szerint min. fél nap után érnek össze igazán benne az ízek. :)

Érdemes kipróbálni. De szívesen várok ötleteket ti milyen kencéket készítetek egy jó kis reggelihez. :)



Nincsenek megjegyzések: